17. mai feires også i år på Vår Frelsers menighet med både gudstjeneste og kafé på menighetshuset.
Tradisjonen tro inviteres store og små til å samles gjennom dagen, enten for et måltid, en kaffekopp eller en pause mellom tog og feiring. Kafeen holder åpent fra klokken 07 til 18. Bare hyggelig har fått låne storsalen til servering så det vill være plass til alle som ønsker å komme! I tillegg til den vanlige menyen blir det salg av blant annet pølser, kyllingsuppe, karbonadesmørbrød, reker, laks og eggerøre, is og kaker.
Det blir også festgudstjeneste i Vår Frelsers kirke klokken 12, med fungerende biskop Rune Steensnæs Engedal
Menigheten ønsker alle hjertelig velkommen til å feire nasjonaldagen sammen.










