17. mai tradisjonen fortsetter på menighetshuset

Bilde av betjeningen på Bare Hyggelig sammen med Bjørg Lund

Også i år vil Vår Frelsers menighetshus være fylt med 17. mai stemning, og vi ønsker alle velkommen til å delta i feiringen.

Allerede fra kl. 07 vil kaféen være åpen og stenger ikke før kl. 18. Her kan du nyte deilige smørbrød og hyggelig stemning.

I fjor var første året til Bare hyggelig, og de hadde ikke vært med på 17. mai feiring på menighetshuset før. Da oppstod noe kø og venting. I år vil kaféen og menigheten sammen forbedre dette med hjelp fra frivillige fra menigheten. De vil være til stede for og hjelpe til, og sørge for at alle får en god opplevelse.

Gudstjeneste

Kl. 12 vil det være gudstjeneste, hvor man kan samles for å feire dagen med refleksjon og takknemlighet.

Sang stund

Kl. 13.30 blir det sangstund i storsalen. Goos vil lede oss igjennom 17.mai sangene

Velkommen til nok en hyggelig 17. mai feiring på Vår Frelsers menighetshus.

17. mai programmet for Haugesund

Forrige
«Bitte-bitte-bitte lite frø» i Rossabø
Neste
10 000 besøkende har funnet veien til «åpen kirke» i Vår Frelsers kirke.
40 år i kirkens tjeneste
Nå er kandidatene klare
Kvinnenes internasjonale bønnedag 
40 år i kirkens tjeneste
Nå er kandidatene klare
Kvinnenes internasjonale bønnedag 
Kristen fastetid i dag

Fra arkivet