– Dere er best!

bilde av marsipankake fra menighetsrådet til de ansatte

Mange kirkelige ansatte både i Haugesund og ellers i landet har stått ekstra på året som har gått. Tilbakemeldingene fra kirkegjengere og menighetsmedlemmer tyder også på at de er godt fornøyde med den jobben som er gjort.

-Dere er best

Det er allikevel ikke alle som får like håndfaste bevis på takknemligheten. De ansatte i Skåre fikk i denne uken et hyggelig besøk av menighetsrådsformannen, som hadde med seg en marsipankake med påskriften «-Dere er best!»

Med kaken fulgte det også et kort der blant annet stod: «Dere tenker kreativt når hverdagen blir snudd opp ned av korona, dere står på for menigheten på alle vis og dere sprer glede og gir omsorg i alt dere gjør»

De ansatte er nok også gjensidig takknemlig for at de har et menighetsråd som viser takknemligheten sin på denne måten.

bildet viser takkekortet de ansatte fikk av menighetsrådet

Forrige
Stor markering av Allehelgensdag i Haugesund
Neste
Svik og bedrag i nære relasjoner
Regnbuemesse i Haugesund 2026
Regnbuemesse samlet mennesker til tro, mangfold og fellesskap
Bilde av folk om går bak banneret "Kirken på pride"
Kirken deltar på Haugaland Pride
Lørdag 30. mai er det drop-in-dåp i Rossabø kirke
Regnbuemesse i Haugesund 2026
Regnbuemesse samlet mennesker til tro, mangfold og fellesskap
Bilde av folk om går bak banneret "Kirken på pride"
Kirken deltar på Haugaland Pride
Lørdag 30. mai er det drop-in-dåp i Rossabø kirke
Du har fått ny biskop!

Fra arkivet