Et Bitte-bitte-bitte-lite frø!

På mandag gav Rossabø menighet 5 åringene i menigheten muligheten til å bli hobby gartnere. 5 åringene tok hjertelig i mot invitasjonen.

«Et Bitte-bitte-bitte-lite frø» er en aktivitet i menigheten som arrangeres for første gang i år. Det er to samlinger en for planting og en for høsting. På mandag var det altså tid for planting.

18 barn og voksne møtte opp for å sette planter som de kommer tilbake for å hente til høsten.

Alle fikk også plante til seg selv som de tok med seg hjem.

Nå er vi spente på hva som vokser opp i løpet av sommeren.

Forrige
Leir på Fredtun
Neste
Eit lite rom
Bilde av folk om går bak banneret "Kirken på pride"
Kirken deltar på Haugaland Pride
Lørdag 30. mai er det drop-in-dåp i Rossabø kirke
Du har fått ny biskop!
Bilde av folk om går bak banneret "Kirken på pride"
Kirken deltar på Haugaland Pride
Lørdag 30. mai er det drop-in-dåp i Rossabø kirke
Du har fått ny biskop!
Samles til gudstjeneste på tvers av menighetene

Fra arkivet