Gøy på juletrefest – i år også!

Rundt 200 små og store var på juletrefest i Rossabøkirke. Der var det yrende liv i begge etasjer.

Nede var det leker og tegning, oppe var det kos med kaffe og kaker.

Bård Egil sto for andakten og nissene for godteri utdeling. Det var også sang med Mini- og MaxiGospel og korgruppa i Tween. Til slutt var det gang rundt juletreet, og det med hele 3 ringer!

Forrige
En vandring gjennom den kristne sangskatten
Neste
Trafikkofrenes dag: En dag for ettertanke og støtte
40 år i kirkens tjeneste
Nå er kandidatene klare
Kvinnenes internasjonale bønnedag 
40 år i kirkens tjeneste
Nå er kandidatene klare
Kvinnenes internasjonale bønnedag 
Kristen fastetid i dag

Fra arkivet