Katolsk messe på Krosshaugen.

Over 100 stykker deltok på den første rene katolske messen som har vært holdt på Krosshaugen på snart 500 år. Den katolske kirke i Haugesund må som de andre menighetene holde sine gudstjenester utendørs nå når det bare er plass til 10 stykker i kirken. Dessverre har ikke muligheten til å ha dette utnefor sin egen kirke, på grunn av plassmangel. Men med strålende solskinn var nok med menigheten fornøyd men den løsningen de hadde kommet frem til.

Forrige
Nå begynner fasten
Neste
Vår Frelsers menighet feiret samenes dag.
Bilde av folk om går bak banneret "Kirken på pride"
Kirken deltar på Haugaland Pride
Lørdag 30. mai er det drop-in-dåp i Rossabø kirke
Du har fått ny biskop!
Bilde av folk om går bak banneret "Kirken på pride"
Kirken deltar på Haugaland Pride
Lørdag 30. mai er det drop-in-dåp i Rossabø kirke
Du har fått ny biskop!
Samles til gudstjeneste på tvers av menighetene

Fra arkivet