Bilde av Inger-Mette Brommeland foran noen av loppene i loppemarkedet

Lyst på noe nytt gammelt? Kom på markedsdager i Vår Frelsers

Like sikkert som skolestart, Sildajazz og filmfestivalen i august, er det også Markedsdager i Vår Frelsers menighetshus. I år arrangeres de 16. og 17. august med loppemarked, kles marked, tombola og auksjon. Her er det noe for enhver, enten du er på jakt etter noe spesielt, eller du bare vil treffe folk.

Lang tradisjon

Markedsdager har vært en tradisjon i menighetshuset i over 20 år. De har utviklet seg mye siden starten, og i år er det flere nye ting.

Større lokaler

I år brukes både storsal, lillesal og salong til markedet. Det er ikke satt av areal til kafé, for nå har det kommet en permanent kafé i foajeen, kalt «Bare hyggelig».

Eget klesmarked

I salongen er det satt opp et eget klesmarked. Her kan du finne brukte klær til en god pris, og brukte klær er jo veldig populært for tiden. Gjenbruk er viktig, og noe flere og flere tenker på.

Tombola og basar

I år blir det både tombola og basar. På tombolaen får du vite om du vinner med en gang, mens basaren varer til oktober. Uansett hva du velger, er det flotte premier å vinne!

Auksjon på lørdag

På lørdag kl. 13 blir det auksjon. Auksjoner er alltid like spennende, enten du deltar og byr, eller bare for underholdningens skyld. Årets auksjonarius er John-Harald Log. Log er et kjent ansikt i byen, blant annet som tidligere daglig leder i FK Haugesund, men han er også styremedlem i Mat onna bronå. Han har mange spennende ting og auksjonere bort – så her kan du gjøre gode kjøp.