Snart er de nye lokalene i Rossabø klare

Dersom alt går som det skal vil de ansatte i Rossabø menighet flytte over til de nye lokalene i løpet av noen måneder.

Adm. Leder Silje Olaussen forteller til folk og kirke at de nå gleder seg til snart å få komme inn i nye toppmoderne lokaler der den gamle ungdomsfløyen lå.

Dette frigjør også lokaler som kan brukes til det frivillige arbeidet i menigheten.

På sikt vil det også komme nye uteområder rundt kirken.

 

I videoen under kan du se intervjuet med Silje Olaussen.

 

Forrige
Her er tv-gudstjenesten fra Utsira
Neste
Ikke 100 til gudstjeneste i Haugesund allikevel.
Regnbuemesse i Haugesund 2026
Regnbuemesse samlet mennesker til tro, mangfold og fellesskap
Bilde av folk om går bak banneret "Kirken på pride"
Kirken deltar på Haugaland Pride
Lørdag 30. mai er det drop-in-dåp i Rossabø kirke
Regnbuemesse i Haugesund 2026
Regnbuemesse samlet mennesker til tro, mangfold og fellesskap
Bilde av folk om går bak banneret "Kirken på pride"
Kirken deltar på Haugaland Pride
Lørdag 30. mai er det drop-in-dåp i Rossabø kirke
Du har fått ny biskop!

Fra arkivet